x Recenze x Korejština x Jižní Korea x
TEM - 9.díl/0% ; SIW - 7.díl/ 30%

Two weeks (Recenze) -Doporučuji!

24. září 2014 v 17:18 | Ellie |  Recenze

Datum vydání: srpen 2013 - září 2013
Počet dílů: 16
-
Všeobecný popis: Příběh se točí kolem mladíka, kterého obvinili z vraždy. Jeho známý pro kterého pracoval na něj dokonale hodil všechny důkazy, takže mu samozřejmě nikdo nevěřil, že je nevinný. Už jednou za dotyčného z donucení seděl a tentokrát si to měl odpykat znovu. Do příběhu se zamotá i jeho bývalá přítelkyně s jeho dcerou. Přítelkyni opustil právě kvůli nucenému nástupu do vězení, jinak by jí bylo ublíženo, což jí smaozřejmě zatajil a zahrál si před ní na grázla, jen aby ho už nehledala a nikdo jí nic neudělal. Jejich osudy se znovu propletly a tím je v nebezpečí. Sdělí mu, že jejich dcera má leukémii a on by mohl být shodný dárce. Jak se k tomu postaví a bude chtít zachránit dceru? Na to ale určitý čas. Na záchranu má pouze dva týdny, ale není to jednoduché, protože se musí skrývat, aby ho nezabili.

-
Tuhle doramu určitě doporučuju, je skvělá:)

SPOILERY/ROZSÁHLÝ POPIS: Samozřejmě, že si vybere možnost zachránit dceru. Tím pádem mu nezbývá nic jiného, než utéct policistům a i vrahům, co po něm jdou. Postupně se v dramě odhaluje celá pravda o vztahu s jeho bývalou přítelkyní. Jak jí potkal, jak se zamilovali a též to, proč ji byl donucen opustit a lhát. V tuhle dobu už má samozřejmě nového přítele, kterým není nikdo jiný, než policista, co má na starosti tento případ. Skoro pokaždé ho najdou buď policisté a nebo mafiáni, či co to bylo:D Já už si to přesně nepamatuji, chjo. Nakonec se mu podaří sehnat pár důkazů, zachránit dceru a vše dobře dopadne^ nic jiného jste snad neočekávali, ne?:D

SPOILER/NÁZOR: Opravdu.. tahle dorama mě stála nervy. Začala jsem se dívat pouze kvůli hlavnímu herci, ale myslím, že jsem udělala dobře. Drama mě bavila, mělo to příběh, stále překvapovala a člověk se pořádně vyvztekal:D Když už myslíte, že je vše dobré, není! Boom! A je to zase horší a horší.. Úlevný oddych na konci, když hlavní zloun byl v háji a konečně se to vyvrbilo v takovou tu klidnou atmosféru. Určitě tuhle dramu považuju za jednu dobře spracovaných a stojí za to si na ní udělat čas.

_
Jaký je váš názor, pokud jste jí viděli? (:

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.