Doctor Stranger - recenze

15. září 2014 v 14:36 | Ellie |  Recenze

Datum vydání: Květen - Červenec 2014
Počet dílů: 20
-

MŮJ POPIS OBSAHUJE SPOILERY!
( Pokud jste doramu neviděli, nečtěte nic pod čárou ___ )

Všeobecný popis: Drama začíná tím, že Park Hoon společně s jeho otcem Park Cheolem se dostanou do Severní Korei kvůli operaci vůdcovo srdce. V tom je ale háček, jeho otce se chtěli zbavit, aby nešel proti nemocnici Myung Woo, kam byla podaná žaloba, kvůli zanedbání povinnosti. Tím, že ho poslali operovat srdce vůdce, vyřešili tak Severokorejské hnutí a případ s nemocnicí Myung Woo zůstal stát nevyřešený. Jenže to nebylo jeidné, co je v Severní Korei čekalo. Premiér Jang Seok-Joo přikázal, aby je tam zastřelili, než se vrátí. Jenže to Cha Jin-Soo neudělal a místo toho je donutil, aby na severu zůstali a pracovali pro něj. Pod záminkou, že je nechá žít. Park Hoon se stal chirurgem, jako jeho otec a vykonával pokusy i na zdravých lidech. Podařilo se mu dostat zpátky do Soulu a pracovat jako chirurg v nemocnici Myung Woo. Příběh se ale točí kolem toho, jak usilovně hledá svou lásku, Jae Hee.

_________________________________________________________________________________
SPOILER/ ROZSÁHLÝ POPIS: V mládí potkal dívku jménem Song Jae Hee a ta byla v Severní Korei taktéž. Díky nějakým neshodám jejího otce odvlekli i jí do tábora, kde málem umřela. Byla převezena do centra i s otcem a Park Hoon měl operovat jejího otce, i když nebyla šance, že přežije. JaeHin otec ho ale poprosil, aby zachránil jí místo něj. On tedy neuposlechnul příkaz a operoval JaeHee, dal jí otcovu ledvinu/játro.. co já vím, co to bylo xD Něco jí transplantoval a tím ji zachránil. Získal možnost utéct ze Severní Koreji, ale nechtěl se ji chopit, kvůli otci. Ten naopak nechtěl, aby tam zůstal dál a tak se nechal zastřelit, tím neměl Park Hoon už žádné zábazky tady a mohl odejít. Náhle tam byla epizoda, jak se schovávají a uhráli smrt Jae Hee. o byl doják dámy a pánové >< Myslela jsem, že se zblázním.
Následoval díl, kdy prchají před zmetky a Cha Ji sooem ze severu. Konečně se dostaly pryč, ale hajzl premiér jim zavřel bránu.. utekly tedy k mostu a tam se dostává ta srdceryvná scénu u který jsem uronila nejednu slzu.
Postřelí Jae Hee a ona spadne z mostu- ne hned, nejdřív ji Hoon chytí.. ale ona se pak pustí a spadne.
Hoon ji 5 let hledá a snaží se jí dostat ze Severní Koreji, kam byla opět převezena Cha Ji-Sooem.
Když se Jae Hee ale vrátí do Soulu, aniž by to Hoon věděl, skrývá svou identitu a vydává se za doktorku Han Seung-Hee. Trvá opravdu více dílů, než konečně přizná barvu. Aby toho nebylo málo, zjistí se, že spolupracuje s Cha Ji Soem a chvilku to vypadá, že je proti Hoonovi a všem. Dobře, dál už psát nebudu, hodím sem názor!^^
-
SPOILERY/NÁZOR: Každý, kdo tuhle doramu viděl, určitě sdílel stejný vztek, jako já. Ano, nemálo jsem se navztekala, jakmile je Cha Ji Soo chytil, postřelil a zase odtáhnul Jae Hee fuč. Když se ale vrátila a nechtěla ani za boha vypáčit, kdo je, už jsem si trhala vlasy. Dost jsem si u toho i zanadávala, protože se vážně chovala jako husa. Říkala jsem si, že pro to má důvod, ale i tak mě to slušně vytáčelo. Doktoru Hanovi jsem dost fandila a chtěla jsem, aby tomu nabubřelýmu ředitelovi nemocnice dal na frak. A taky že se mu to z části povedlo! I když jsem chtěla, aby byli se šarlatánkou spolu a ona se zamilovala do Hoona.. Nojo, bez trojúhelníku by to nešlo, že? Hum hum hum, děj se posunul a Zmetek premiér s tím ze severní koreji jsou zase v pohybu. Oni prostě nepřestanou dělat problémy!:D Když sebrali Hoonovu matku, tak to bylo jak na horské dráze. Chvilku jí měli oni, pak Hoon, pak zase oni.. to už jsem si vrtala do hlavy díru. Abych se dostala ke konci, stal se ze mě Hulk, jakmile se opakovala scéna na mostě. To vážně?!.. Navíc nás pak napínali s tím, že Hoon a Jae Hee jsou mrtví. Srdce se mi zastavilo a já jen: " Co? Co.." :D Naštěstí, happy end musel být a tak jsme se po roce dozvěděli, že Hoon je někde v nějaký prdeli. Ha! Zase napínáček a Jae Hee fuč. To už vážně chtělo sníst papír vzteky. Je dobře, že jsem to neudělala a vyčkala. Jae Hee se totiž zázrakem opět objevila a tak můžou žít šťastně až do smrti^^
Tadaaaaaaaaah!

A na závěr pár gifek z doramy.

Nojo, nojo... když já toho herce miluju ><